Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, augusti 16, 2006

Bubbel från bubblan

Jaha, kan man tänka sig - jag har gått och blivit bloggare... Eller, jag kanske inte kan säga så redan innan jag skrivit klart det första inlägget. Vi får väl se om det blir flera:-) Jag tänker mig ivarje fall att skriva om Max och mina små äventyr i vardagen. Jag är lite rädd för att få någon form av återfall så att det blir som den gången jag försökte skaffa mig en hemsida. Det var för snart 10 år sedan och av någon anledning lyckades jag med bravaden att göra mitt lösenord till namnet på sidan och sedan lyckades jag aldrig ändra varken det eller något annat på den adressen. Jag fick diverse kommentarer från surfare som hittade dit av någon underlig anledning att det var den sämsta hemsida de sett.. Hmm ska göra mitt bästa för att undvika det nu;-)

Här ligger Max medan jag bloggar...



To be continued....

3 kommentarer:

Klockan 22 augusti, 2006 20:46 , Blogger Camillas lockar sa...

Snygg Laban-babygym! Det har jag också till min Peo :-)

 
Klockan 23 augusti, 2006 09:49 , Blogger Linda sa...

Då har vi bra smak då:-)

 
Klockan 23 augusti, 2006 20:24 , Blogger Camillas lockar sa...

Definitivt. Har skaffat Laban-mobil till vagnen också :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida