Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

tisdag, augusti 22, 2006

Lång väntan är över..

Måste ju fortsätta där jag slutade:-) I går, alltså måndag kl. 16 kom nr 2. Hett efterlängtat, jag riktigt jublade. Tänk att det kunde ta 8 dagar!
Nu på morgonen har vi hunnit med ytterligare en nr 2, så nu är livet back to normal..

Efter tog vi oss ett bad, jag och Max. Det blev en riktig höjdare, det skrattades och plaskades. Hade varit kul att föreviga, men lite svårt när jag satt däri själv också:-) Något som var lite skoj att se var att han inte var rädd att få vatten över huvudet för vi provade att dyka lite. Det bådar gott för babysimmet som börjar i nästa vecka.

Roger kom hem med stolen i fredags och den är en riktig höjdare. Här är premiärsittningen på lördag morgon:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida