Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

måndag, augusti 27, 2007

Min son är en linslus

eller så är jag fasligt dålig på att fånga någon annan på bild. På dagis ska vi göra ett collage med bilder på nära och kära. Det visar sig att det är lite småsvårt. Har inte varit särskilt duktig på att fånga kusiner, mostrar och mor- & farföräldrar på bild det senaste året... Ni som känner att ni faller in i kategorin nära och kära kan väl maila mig om ni har några bra egna bilder!

2 kommentarer:

Klockan 27 augusti, 2007 22:06 , Blogger Kajsa sa...

Haha, känner igen mig. Skulle göra ett litet album till Lydia med bilder på hennes kompisar och släktingar, men har typ inga bilder alls på några..bl a hennes farmor! Illa, illa.

 
Klockan 28 augusti, 2007 19:04 , Anonymous Anonym sa...

Då har du ju det perfekta tillfället i helgen! Då kan du ju passa på att få med hela högen! Bättre kan det ju inte bli.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida