Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

måndag, augusti 27, 2007

Sommarens sista suck


Eftersom man har hört så många profetior om att vädret ska bli så uselt den här veckan, så kunde jag bara inte låta bli att låta Max ta ett dopp igår.


I en lekpark vid Högalidskyrkan finns en liten bassäng där flera ungar glatt skuttade omkring i bara mässingen. Max ville genast i, men först hade jag inte tänkt ge vika. Jag hade ju ingen handduk osv. Den praktiska sidan av mig tyckte nog också att det var lite för kallt och att det är lätt att dra på sig förkylningar. Men men, vad betyder väl det mot ett lyckligt skratt och att faktiskt få njuta av sommarens sista härliga timmar..

2 kommentarer:

Klockan 27 augusti, 2007 17:46 , Blogger Camillas lockar sa...

Ja, det var häftigt värre! Och det verkar som det verkligen var sommarens sista varma dag... Idag blåser ju snålblåsten.

 
Klockan 29 augusti, 2007 22:11 , Anonymous Anonym sa...

klart att man ska bada när det är varmt :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida