Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, augusti 24, 2007

Missat bloggens födelsedag

Jag kan inte riktigt fatta att jag hållit på och bloggat i över ett år. Den 16 aug 2006 föddes bloggen och jag har ju missat att fira detta storartade jubileum:-) Nåja, det i sig är väl inte så stort - men det har ju hänt en hel del under tiden. Har sagt till mig själv att jag skulle sätta mig och spara ner allt och skriva ut det, så man är säker på att det kan bevaras i framtiden. Jag har ju inte varit så proffsig som Camilla och gjort speciella listor med längd, vikt, framsteg osv. Det finns ju liksom inbakat i texten. Någon som har bra tips på hur man gör det jag vill, med minsta möjligt insats och att det ska bli snyggt också...?

3 kommentarer:

Klockan 24 augusti, 2007 14:04 , Blogger Kajsa sa...

Nej tyvärr, men jag funtar på samma sak - hur spara allt man skrivit? Kommer du på nåt bra sätt så hojta!

 
Klockan 24 augusti, 2007 19:47 , Blogger Camillas lockar sa...

Småbarnsboken, fylla i med bläckpenna och that's it...? Äsch, jag vet inte ;-)

 
Klockan 25 augusti, 2007 21:29 , Anonymous Anonym sa...

Annars får ni göra som oss andra som inget skrivit, kolla i det fula kortet från BVC där finns ju i alla fall längd och vikt :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida