Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

tisdag, augusti 07, 2007

Nu jäklar..

Jag har drabbats av någon form av temporär effektivitetshets. Satt kvar på jobbet ovanligt länge och har varit väldigt produktiv hela dagen. Kom hem och läste hela tidningen samtidigt som jag åt. Satte mig vid PC'n och matade iväg några ansökningar på jobb som jag sett. Pratade med min syster yster i telefon. Stack ut och joggade 5 km (detta har inte hänt på ca 3 år och känns som en stor seger - även om jag är väldigt stel nu). Kom hem, pratade med kära Ylva i telefon, matade iväg ytterligare några ansökningar och mail. Nu när kl. närmar sig 23 känns det som jag borde gå och lägga mig. Hade haft ambitionen att plocka upp grejer i köket också, men det får nog vänta. Kunde dock inte låta bli att uppdatera bloggen lite.

Passar på att lägga in en bildkavalkad från sommaren. Laddade över 383 bilder från kameran häromdagen.... Max och bilder på renovering/byggdam utgjorde den stora massan. Håll tillgodo med urvalet:-)
William på besök i stugan
Max älskar plättar
En liten spelevink som gärna spatserar runt i bara blöjan
Avslutning på Little gym

Hänger med Peo i stugan
Midsommarvädret inbjöd inte riktigt till bad, men det var fint ändå


Solskenspojken
Älskar att busa i lekparken
Jaga fåglar på Mariatorget är heller inte helt fel








3 kommentarer:

Klockan 08 augusti, 2007 13:06 , Anonymous Anonym sa...

Det ser verkligen ut som om Max pappa gillar gunghästar ;)

 
Klockan 08 augusti, 2007 22:30 , Blogger Camillas lockar sa...

Härliga bilder! Vi längtar efter er :-)

 
Klockan 09 augusti, 2007 14:42 , Blogger Åsa sa...

Pussa godingen från mig och Ludvig!
Ses om en vecka!!!
Ringer dig i veckan så att vi får prata lite.
Puss puss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida