Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

söndag, december 09, 2007

Frälst på musik

Max har blivit helt galen i att vi ska spela musik i pc'n. Han står och dansar och ropar mer mer, precis som efter att ha ätit något gott (även fast det inte riktigt gäller just nu - han matvägrar det mesta). Synd bara att urvalet är tämligen begränsat. Vi har inte har lagt över all musik vi hade laddat ner och cd skivor som vi hade bränt från den förra pc'n. Den står ute i stugan och lyssnas väldigt sällan på. Har köpt en portabel hårddisk, så det ska väl dock kunna lösa sig - bara vi åker ut snart. Blir väl något att pyssla med i mellandagarna annars.

7 kommentarer:

Klockan 09 december, 2007 17:55 , Anonymous Anonym sa...

du kan ju sätta på radion på datorn så har han ju något att lyssna på och så slipper du höra samma musik hela tiden :)
/kram

 
Klockan 10 december, 2007 08:04 , Blogger Åsa sa...

Tänk va vi systrar är smarta! Jag tänkte precis skriva det samma.
Är hemma och VABar idag.... Inte bra småbarn som blir sjuka.
//Kram

 
Klockan 17 december, 2007 21:58 , Anonymous Anonym sa...

nu vill vi ha lite nya bilder Linda

 
Klockan 20 december, 2007 11:47 , Blogger Åsa sa...

Själv så längtar jag till söndag då jag får träffa honom IRL.
Hoppas att ni kommer tidigt så att jag slipper vänta så länge.... Längtar mer efter Max än tomten.
Konstigt;o)

 
Klockan 25 december, 2007 17:31 , Anonymous Anonym sa...

men!!!!!

 
Klockan 28 december, 2007 19:10 , Anonymous Anonym sa...

Nej du kära lilla syster nu väntar vi på en uppdatering om gullungen!

 
Klockan 29 december, 2007 23:17 , Blogger Kajsa sa...

Hej hallå. Hoppas ni haft en härlig jul. Har du också en syster som heter Åsa? Det har ju både jag och Camilla också! Vad lustigt. :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida