Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, oktober 24, 2007

Familjen host & snörvel

Förstår att det blir lite tröttsamt att läsa om det - men inte mer tröttsamt än att ha hostan eller lyssna på den live. Varken jag eller Roger kan sova pga hostan och Max som också hostat ett tag verkade bli värre i natt. Bristen på sömn gör att jag känner mig helt borta - samtidigt som det är väldigt svårt att hålla sig lugn. Ligga i sängen gör bara att jag hostar mer - sitta här vid pc'n kan man ju göra ett tag - men tillslut har man ju läst alla nättidningar och roliga bloggar som man vill. Har försökt jobba lite, men har väldigt svårt att koncentrera mig ordentligt. Kanske har jag hostat ihjäl några hjärnceller...
Hur som - i eftermiddag blir det besök hos en ny farbror dr. Hoppas han kan ge mig någon mirakelkur som åtminstone låter mig och familjen sova.

4 kommentarer:

Klockan 24 oktober, 2007 23:04 , Anonymous Anonym sa...

Hoppas farbror doktorn kan hjälpa så du slipper hosta halsen av dig!

Har utmanat dig :)

http://gulddoft.wordpress.com/2007/10/24/7-sanningar-om-mig/

 
Klockan 25 oktober, 2007 17:02 , Anonymous Anonym sa...

Hoppas den nya doktorn kunde hjälpa dig, för jag vet ju hur du har det med din envisa hosta.
Mamma & Mormor

 
Klockan 25 oktober, 2007 20:44 , Blogger greentova sa...

oj, vilken besvärlig hosta
kanske nån bra astmamedicin kan hjälpa.
hoppas det går över snart iaf.

 
Klockan 27 oktober, 2007 18:33 , Blogger Camillas lockar sa...

Skönt att du är på bättringsvägen (lät det som i alla fall idag när vi sågs i parken)! Supermysigt att träffa dig och "Max Pax". Peo har gormat "Ma Ma" (läs: Max) flera gånger ikväll :-D

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida