Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

torsdag, september 27, 2007

Sutt är sött

Max kallar Lille Skutt för Sutt. Igår var han alldeles otröstlig för att vi inte kunde hitta hans kasperdocks lille skutt. Enda bilden vi hade är ett litet klistermärke som sitter i hans album och han satt länge och tittade. Så när det blev dags för en eftermiddagspromenad gick curlingföräldrarna och köpte en ny Lille Skutt.

Var den andra har tagit vägen vet bara renoveringsoraklet... jag tycker att jag letat överallt, men förmodligen ligger han och gömmer sig bland någon bråte som fortfarande finns kvar.
Max är ivarje fall glad och går lite då och då och kramar på Sutt.

3 kommentarer:

Klockan 27 september, 2007 11:04 , Anonymous Anonym sa...

Ja tänk vad saker kan försvinna. Jag förstår att Ni köpte en ny liten skutt till dn lilla älsklingen. Vilka fina bilder på Max, han är för go.
Mormor & Mamma

 
Klockan 02 oktober, 2007 21:36 , Anonymous Anonym sa...

Lille "sutt" är återfunnen han låg på Niklas hylla för gosedjur :)

 
Klockan 03 oktober, 2007 16:02 , Blogger Åsa sa...

Vilken tur att lille Sutt är funnen! Då kan ju min lilla goding ha en på dagis och en hemma.
Puss på er och håll er friska!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida