Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

lördag, september 08, 2007

Ve och fasa

Vår pc har kraschat. Igår satt Roger och surfade lite och plötsligt så dog den bara. Först trodde han att en propp gått, men det hade det inte. Datorn är bara död - går inte att få igång varken med vanliga eller magiska fingrar. Jag ber till gudarna att det inte är hårddisken som kraschat, utan att det är något tarvligt enkelt fel som supporten fixar i ett nafs. Är i varje fall glad att det ingår support avtal till Hempcpaketen... F**n att jag inte har bränt ner alla bilder som jag verkligen tänkt i evigheter. Tur att jag han framkalla typ 150 st från jul och framåt, men det är ju ändå bara en bråkdel av allt som finns eller fanns får man kanske säga...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida