Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

torsdag, september 27, 2007

Rekordlänge

Jag har inte tagit en bild på Max på 27 dagar... Roger har tagit med mobilkameran, men inte med den riktiga - det är inget bra rekord, men väl ett rekord. Det blir väl lätt så nu när man börjat i vardagssnurren med jobb och dagis. Nu är vi dock hemma både jag och Max med långa och segdragna förkylningar. Förhoppningsvis snart iform igen. Under tiden är Lilla röda traktorn vårt bästa sällskap..... Eller rättare sagt, Max bästa sällskap - själv är jag rätt trött på den.

2 kommentarer:

Klockan 27 september, 2007 13:35 , Anonymous Anonym sa...

Jag förstår att du är trött på traktorfilmen :)
Jag tror att vi har en till gammal traktorfilm som ni kan få...

 
Klockan 27 september, 2007 18:48 , Blogger Åsa sa...

Jag har nog en Teltubis film! Den måste ju vara bättre än traktorer! Kanske kan det finnas någon Byggare Bob också! Ska kolla i hyllorna.
Krya på er!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida