Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

lördag, september 08, 2007

Facebook

Bestämde mig för att kolla vad det är som det snackas om i tidningar och bland vissa bekanta. Jag blev inte överimponerad och hittade inte så vådligt många människor av sådana jag kan komma på. Får väl se om jag kikar in igen om någon dag och ser om det blir mer givande. Tror dock att jag ska akta mig för att bli fast där... Tycker att man har svårt att få tiden att räcka till ivarje fall..

1 kommentarer:

Klockan 09 september, 2007 21:58 , Blogger Kajsa sa...

Allvarligt talat förstår jag inte heller riktigt facebook, tycker mest det är krångligt. Jag går in och kollar ibland eftersom jag "ger det en chans" sedan någon månad tillbaka. Ännu har jag inte fastnat, tycker inte ens riktigt om det..

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida