Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, augusti 23, 2006

Ny kompis

Igår tog vi en promenad till ett nytt fik på Upplandsgatan. Det är samtidigt en möbelaffär så sofforna man sitter i säljs också. Det var mysigt, men bakverken var inte tipp topp ännu. Själv provade jag en morotskaka. Max satt i mitt knä och hade en ljudlig show. Nu hittar han fler och fler ljud varje dag och han vill gärna pröva dem inför lite publik. Nya kompisen Ian, verkade förstå utan problem:-) Kanske finns det ett riktigt bebisspråk minsann;-)



När vi kom hem från fiket efter en regning promenad så var Max på riktigt solskenshumör. Han skrattade åt de mesta och ville busa hela tiden. Han börjar verkligen bli stor nu, min lilla kille. Det är så härligt med all respons man får, nu börjar han till och med sträcka armarna mot en lite försiktigt:-) Både Roger och jag blir alldeles lyckliga när han är på sån't gott humör.

Sitter här och funderar på om jag orkar med veckans tvätt idag eller om den ska skjutas upp... Hmm får väl se hur energinivån är i eftermiddag.

1 kommentarer:

Klockan 23 augusti, 2006 20:28 , Blogger Camillas lockar sa...

Skit i tvätten (haha, fyndigt va!), den kan alltid sparas nån dag till. Han är ju supersöt, din lilling!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida