Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

tisdag, januari 09, 2007

Lilla solstrålen

Idag har Max och jag varit och jobbat. Han skötte sig exemplariskt och skrattade mest hela tiden. Mina kollegor tror att han jämt har ett solskenshumör, men det stämmer ju inte riktigt. I och för sig är han för det mesta glad, men nog har han humör också. Det är en liten bestämd herre jag har att göra med:-) Exempelvis är det väldigt synd om liten just nu eftersom jag inte låter honom pilla på datorns Powerknapp.... tycker han själv åtminstone.


På vägen från jobbet smet jag in på Ica Maxi och köpte blöjor och ett par vinterskor till Max. Köpte strl 25, dvs något han kan ha ett par månader framöver om det nu kommer någon snö. Priset var det som avgjorde, 99 kr kändes lite lagom. När vi provade här hemma kom jag att tänka på Mästerkatten i stövlar... men det blir nog bra - får väl se om snön ids komma någon gång.


6 kommentarer:

Klockan 09 januari, 2007 20:09 , Blogger Camillas lockar sa...

Härligt, dom vill jag se imorgon! Stövlarna alltså :-)

 
Klockan 10 januari, 2007 17:05 , Anonymous Anonym sa...

Bra val av butik tycker jag.....

Gissa vem!!!:)

 
Klockan 10 januari, 2007 18:25 , Anonymous Anonym sa...

Kan vi inte få se en bild på "mästerkatten Max"
:)

 
Klockan 10 januari, 2007 19:10 , Anonymous Anonym sa...

Ludvig gillade Max strumpbyxor skarpt! Kanske finns de i hans storlek så kan de ha likadana:)
//kram Åsa & Ludvig övriga hälsar också

 
Klockan 11 januari, 2007 21:40 , Anonymous Anonym sa...

Ha ha jag skulle vilja se Ludde i strumpbrallor ..:)) det vore en snygg syn.
Kram på er

 
Klockan 12 januari, 2007 15:32 , Anonymous Anonym sa...

Luddes spiror är det väl inget fel på.... Tänk om man hade såna slanka lår!=)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida