Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

torsdag, december 07, 2006

The little gym

Idag har Max varit på gymnastik:-) Det var under väldigt leksamma former och i sköna lokaler. Max stormtrivdes och hade ett stort leende på läpparna precis hela tiden. Den här gången var det gratis, men sedan kostar det så klart en massa pengar. Får konferera med Roger om det här. Men jag röstar nog på att vi låter Max gå. Det var så härligt att se när han var så glad. Glömde att fota, så jag har inga bilder att visa. Det går att läsa om det på www.thelittlegym.se
(Och ja, håll till godo med en gammal vanlig hederlig länk, jag är inte så där proffsig att jag kan alla webtricks)

Efter gymmandet gick vi hem till Gisela som snart snart ska bli mamma. Hon var beräknad den 27 nov, men har alltså gått lite över tiden. Hon var alldeles sprickfärdig och längtade tills det var klart. Max var väldigt fascinerad av hennes mage, klappade lite fint och tittade väldigt mycket. Annars så lekte han mest med bebisens leksaker och kräktes av en liten bit lussekatt som han fick...

2 kommentarer:

Klockan 10 december, 2006 17:57 , Blogger Kajsa sa...

Var inne och kollade på hemsidan - ser kul ut, men det står inga priset.. det brukar betyda att det är dyrt. Hur dyrt är det??

 
Klockan 11 december, 2006 00:08 , Blogger Camillas lockar sa...

Haha, kräktes av lussebulle! Ja, saffran är en ny smak för bebis :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida