Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, november 17, 2006

Killarna ute i regnet

Jag och Max har ägnat dagen åt bus och fix inomhus. Han har mest varit glad, men några stunder kändes det som jag var en elak mamma som inte tog ut honom. Jag kunde bara inte komma mig för att gå ut i regnet - det såg så trist ut. Tur då att Roger kände sig energisk nog att ta med sig Max för att gå ut och köpa godis. Max var själaglad när han blev påklädd - det var liksom - äntligen någon som fattar vad jag vill..

Hur som helst så är jag ivarje fall nöjd med dagen - jag har gjort några grejer som jag gått och dragit med ett tag. Typ satt upp en tavla och lampa i Maxs rum och dessutom en grej som skulle skruvas upp i tvättstugan.


*Promenaden med Roger blev en riktig succé, Max har varit tokglad hela kvällen. Kanske får se till att han får lite kvällspromenader också framöver...

2 kommentarer:

Klockan 22 november, 2006 18:04 , Anonymous Anonym sa...

Hej på er! Ser att du har handlat från Isa!! Har du tittat på hennes andra motiv också?? Jag menar de som är för andra rum än barnrum. Jag visade dem för mammsen i helgen och hon vart faktiskt riktigt förtjust i en del grejor. Kan kanske vara tips till julklapp.
Kram på er

 
Klockan 22 november, 2006 19:58 , Blogger Camillas lockar sa...

Äntligen funkar mitt internet igen! Just nu vill säga. Det är upp och ner sen fyra dagar, känner mig lätt handikappad. Anyway, sååå snygg tavla! Måste också beställa nån.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida