Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

måndag, november 13, 2006

Framsteg







Ok han kryper inte ännu, men idag har han börjat dra sig framåt med armarna. Inte några jättesträckor, men åtminstone någon meter...



Dessutom så ställde han sig upp i sängen från sittande position, så nu var det ingen återvändo på att sänka sängen.


Läggningsproceduren har börjat sätta sig ordentligt nu. Igår var det inget skrik alls och nu ikväll gapade han lite i någon halv minut. Det känns otroligt skönt. Snart ska vi gå på nätterna och hoppas att de fungerar också.

3 kommentarer:

Klockan 14 november, 2006 08:19 , Blogger greentova sa...

5min metoden tycker jag verkar så grym, det måste va jätte hemskt att stå utanför och höra att han gråter :( men jag tror säkert att det fungerar om man har tålamod.
hur gammal är max?
och vad jag förstod så vaknar han mycket på natten oxå?
Wilmer har bara svårt att somna men sover sen ganska bra. men väldigt morgonpigg till sin mors förtret ;)

 
Klockan 14 november, 2006 10:00 , Blogger Anette sa...

håhå, det tar sig! nu kryper de nog snart omkring de små krabaterna och man behöver all den där energin som nattningen innebär.

vi somnade först vid ett igår. liten gnäller inte så mycket, men är så där översupertrött/pigg. får lite längre sovmorgnar dock och resten av familjen sover ännu.

 
Klockan 15 november, 2006 20:09 , Anonymous Anonym sa...

Oj va kul! Snart börjar han nog krypa!!! Hoppas att ni mår bättre nu. Och jag försökte faktiskt ringa dig förra veckan men det var något tok med din telefon.
Kram på er

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida