Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, oktober 18, 2006

Hösten när den är som bäst

Hade inte med kameran, så jag kunde inte föreviga promenaden - men det var så härligt. Gick en tur i Tantolunden och löven singlade sakta ner över mitt huvud. Färgerna sprakade i trädkronorna och luften var så där hög och klar. Det var inte kallt, inte varmt - bara alldeles lagom. Max somnade in i vagnen och jag gick och njöt. En riktigt skön promenad med andra ord:-)

2 kommentarer:

Klockan 18 oktober, 2006 17:11 , Blogger Anette sa...

Javisst är det underbart vackert med höst! Men man skulle ju bra kunna klara sig utan förkylningar. Här är det halsont som gäller. Så det blir till att titta på de vackra träden från lägenhetsfönstret istället.

 
Klockan 18 oktober, 2006 20:20 , Blogger Camillas lockar sa...

Hehe, vi gav oss ut på promenad till Tanto idag också. Syrran var ut igår och låg och sov till långt efter lunch...! Så jag fördrev tiden lite. Såg åtta par svanar! Vad är det om?! Sexton stycken. Och då hade jag inte ens kommit fram till Skanstull...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida