Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, oktober 11, 2006

Nu ska det väl ändå gå

Vi hade massa strul med nätet igår, så det kanske inte var så konstigt att jag inte kunde ladda upp bilderna. Trodde inte heller att det jag skrev publicerades, så jag fick en liten överraskning när jag såg att texten låg ute.

Här kommer bilderna jag tänkte lägga ut igår.




Nu när det blivit riktig höst ute så har Max börjat använda skor. Det ser störtskönt ut när de står i skohyllan:-)


Idag är jag och Max ännu mer snoriga, så vi får se vad vi hittar på idag. Kanske blir det bara en softardag här hemma. Kanske rent av borde försöka jobba lite. Max kör sin bil och lär sig mer och mer för varje dag. Nu kan han svänga runt hörn - det verkar också lite som han väljer vilken trudelutt som ska spelas (han har ju olika knappar på instrumentpanelen) och dessutom verkar han härma vissa ljuden:-)

5 kommentarer:

Klockan 11 oktober, 2006 23:38 , Blogger Camillas lockar sa...

Myskillen! Fällen för mina tankar direkt till ön. Gotland, alltså. Är i valet och kvalet om att skaffa eller inte. Har förresten nån tror jag uppe på vinden, kanske dags att städa lite däruppe :-)

 
Klockan 12 oktober, 2006 11:20 , Anonymous Anonym sa...

Åh skorna var ju klockrena ;-) Skickar över lite krya på er kramar

 
Klockan 13 oktober, 2006 10:56 , Anonymous Anonym sa...

Får väl ta och skicka lite kramar till godingen och hans mamma.
Han är ju söt så man smälter :))
/Anneli

 
Klockan 19 oktober, 2006 16:03 , Anonymous Anonym sa...

Det tog ett tag för mig att förstå att man kan skriva kommentarer od på er bloggsida:)

Vilka superbilder på Max - antar att den duktige fotografen är hans mamma.

Måste ju passa på att fråga om Max gillar sina sneekers?

 
Klockan 26 oktober, 2006 22:46 , Blogger Linda sa...

Han vill gärna bita och tugga lite på skorna - hellre än att ha dem på fötterna:-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida