Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

torsdag, september 21, 2006

Framtida men?

Kanske är det här ett par byxor som Max kommer fundera på hur vi i all världen kunde sätta på honom...? Jag tycker dock att de är störtcoola, men inser att varken han eller jag kanske tycker det om 20 år? Risken finns ju att även den rosa grisen kommer tillbaks och spökar, men just nu gillar han den i varje fall:-)



3 kommentarer:

Klockan 22 september, 2006 18:06 , Anonymous Anonym sa...

Han har ju goda fötter ialla fall! Tänk om man kunde göra så!!!! Nu når man ju knappt ner och klippa naglarna. Men det beror nog mest på att magen är i vägen.
Pussa gullungen från mig!
Kram

 
Klockan 23 september, 2006 18:11 , Blogger Camillas lockar sa...

Haha! Jag har exakt likadant överkast som ni har :-) Snygg värre är Max i sin outfit!

 
Klockan 26 september, 2006 21:48 , Anonymous Anonym sa...

Haha, störtsköna ju! Både brallorna och grisen ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida