Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

tisdag, september 12, 2006

Jippi

fick provsvaren i morse och Max är inte allergisk mot mjölk. Det måste ha varit något annat. Jag firade genast med att äta lite kexchoklad:-) Lite senare firade jag igen med Smoothie och chokladkaka med grädde... Nu har jag syndat så det räcker för en vecka. Smoothien och kakan intogs i trevligt sällskap på Debenhams. Vi träffade Camilla och Peo igen och den här gången hängde Larisa och Liv med också. Här ses de tre kombatanterna i soffan.




Efter fikan blev det lite shopping. Hittade bland annat några små skor åt Max. Bilder utlovas under morgondagen. På hemvägen fick jag gå en liten omväg för att det var en massa avspärrningar kring Gustav Adolfs torg. Förstod då inte riktigt varför, men det visade sig att det var en Yxman som hotade att hänga sig.. Uhh, det lät faktiskt väldigt läskigt och jag är tacksam att jag inte visste vad det handlade om när Max och jag passerade.

2 kommentarer:

Klockan 13 september, 2006 10:35 , Anonymous Anonym sa...

Vilka sötnosar :o)

 
Klockan 13 september, 2006 18:42 , Blogger Camillas lockar sa...

De är så söta!!! Nog för att man är liiite partisk, men ändå :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida