Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, augusti 25, 2006

Trött på spöregn

Lite duggregn är ju bara skönt ibland, men det verkar inte vara aktuellt för molnen att släppa ifrån sig lite lättsamma doser. På promenaden idag fick Max och jag söka skydd en bra stund för att det fullkomligt vräkte ner. Max han sov och jag passade på att ringa mamma för att ha något att göra.

När regnet väl hade lugnat sig tog vi oss till Babyplanet och köpte badbyxor till babysimmet som börjar nästa torsdag. Han ser väldigt käck ut i dem, eller vad tycks?


Har börjat inse att nästa vecka blir förvånansvärt jobbig.. Eller jobbig, jag har en massa saker att passa, vilket jag är lite ovan med.
Måndag kväll: möte med styrelsen för brf
Tisdag: läkartid på förmiddagen och tandläkaren på eftermiddagen
Onsdag: Lunch med nye chefen på jobbet
Torsdag: Mammagrupp & babysim
Fredag: Vaccination...
Pust....

För övrigt kan jag berätta att Max verkligen lärde sig nya ljud när han träffade Viktor igår. Plötsligt låter hans små skrik misstänkt lika Viktors. Det är rent häpnadsväckande, så har han inte låtit förut. Har inte lärt mig hur man fixar ljud i bloggen ännu, men annars skulle ni få höra;-)

Nu är det matdags!

2 kommentarer:

Klockan 27 augusti, 2006 16:40 , Blogger Camillas lockar sa...

Var babysimmar ni? Behöver lite bra tips :-)

 
Klockan 28 augusti, 2006 13:13 , Anonymous Anonym sa...

Du är jättesnygg Max, förresten så är du ju gullig i vad som helst :)
Puss och kram från den gamla mostern.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida