Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, september 01, 2006

Guldklimpen

Här kommer svaret... han vägde 8755 g och var 70 cm lång. Jag tog alltså i något när jag gissade. Vaccinationen klarade han med bravur, pep inte ens till när han fick sprutan. Då var allt hans mamma lite stolt.

Under eftermiddagen blev han lite kinkig och då skulle jag förebygga med alvedon enligt Bvcs instruktion. Det var premiär för Max och även för mig kan man säga. Hur sjuttsingen skulle jag lyckas få den lilla suppen att inte flyga ut igen. Max trodde nog att den var till för att stimulera nr 2 för det kom också i flygande fläng. Tur att jag hade tagit betäckning på sidan:-) Efter ett antal försök lyckades jag till slut få den att vara kvar.

2 kommentarer:

Klockan 02 september, 2006 19:10 , Blogger Camillas lockar sa...

Härligt jobbat! Av Max alltså att växa så pass :-)

 
Klockan 04 september, 2006 07:31 , Anonymous Anonym sa...

Jag kan ju bara flina lite, han håller samma tempo som sina kusiner :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida