Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, september 13, 2006

Mysig morgon

Det känns som en bra dag! Max sov i egen säng till 05.40 och åt vid 23-tiden och 03.30. Det känns helt ok. Nu ska vi börja fasa ut nattmatningen också om det nu fungerar med sängen:-)

Vi har också haft en mysig morgon. Först lekte Max med min gamla "Clåcklo" (har aldrig funderat på hur namnet skulle stavas - han heter ju det sedan jag var liten..). Sedan fick han ligga och leka lite i sin spjälis och då somnade han själv efter en stund. Då fick jag passa på att duscha och hör och häpna jag hann till och med raka benen! Max vaknade precis när jag hade torkat mig, så det kändes som lagom tajming. När vi myste och lekte lite på sängen i hans rum, så fick jag plötsligt en härlig bild framför mig. Kolla in de självlysande öronen. Rent fotografiskt blev inte bilden så bra, men det beror ju på tråcklet att få fram kameran och lite darrig hand.

Nu ska vi snart ge oss ut på promenad i solen!



3 kommentarer:

Klockan 13 september, 2006 18:41 , Blogger Camillas lockar sa...

Länge leve nattutfasningen! Ska också testa snart. Snart. Inte riktigt ännu bara...

 
Klockan 13 september, 2006 21:36 , Blogger Kajsa sa...

Hej hallå! Hittade hit till din blogg! Hoppas allt bra med dig och Max, det ser ju så ut :-)

 
Klockan 14 september, 2006 12:43 , Anonymous Anonym sa...

Tjenixen, visst är det härligt när vissa rutiner börjar sitta. Ian har tyvärr åkt på en ganska ruggig förkylning nu, så han sover lite oroligt just för stunden. Clåcko ser ut som en skön typ :o). Emilia släpar runt på min Gullan. Hon har 2-3 garntåtar kvar av original frisyren. Kramis

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida