Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, september 15, 2006

Me don't like..

Telefontider och telefonköer... gud så trist det är. Glad i hågen, medan Max sover så tänkte jag att jag skulle fixa lite grejer bland annat med banken. Så inser man att klockan bara var sisådär 07.45 och inget var öppet. Istället får jag vänta till 8.30 och då kan jag tänka mig att det kommer låta.. - Tack för att du väntar, du är nu nr 22 i kön - beräknad väntetid 10 min. Lagom tills jag kommer fram, så vaknar säkert Max och låter som en mistlur...
Möjligtvis går jag händelserna iförväg nu - kanske inte ska måla faan på väggen i onödan.

Igår var det babysim. Max var en liten hjälte som inte visade sura läppen en enda gång. Han och en liten tjej som heter Moa höll sig lite för sig själva i ett hörn. Det var nämligen 10 barn och 12 vuxna i bassängen! Blev lite irriterad, då det är sagt att det ska vara som mest 7 barn och 1 vuxen per barn. Det blev lite för stojjigt och stimmigt för att vara kul.

Nu måste jag ringa.....

4 kommentarer:

Klockan 16 september, 2006 14:18 , Anonymous Anonym sa...

Vad kuligt att få läsa om dina och Max dagar! :)

Han är allt en liten goooding!

Kram på er båda!

 
Klockan 16 september, 2006 17:45 , Blogger Camillas lockar sa...

Gud va många barn!!! Vi är "bara" sju och det känns som alldeles för många när föräldrarna är med också! Stora bassängen är ju sådääär stor...

 
Klockan 17 september, 2006 09:56 , Anonymous Anonym sa...

Nu har även jag hittat hit:) Det har blivit Ludvigs favo sida på nätet. Han gillar verkligen Max till tusen.

kramar från syrran, moster och kusinen

 
Klockan 20 september, 2006 08:41 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Sitter hemma varje dag och hoppas på att få se och läsa om något nytt som hänt min lilla syster och hennes goding! Men ingenting på en hel vecka snart!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida