Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, september 29, 2006

Igår kom den...

första tanden! Max var alldeles otröstlig och tårarna flödade, då jag plötsligt såg en liten liten vit fläck i underkäken. Först tänkte jag att det säkert bara är något litet skräp, men si det var nog en tand ändå. Jag har inte lyckats dokumentera underverket ännu, för Max gillar inte att visa sin nya kroppsdel. Jag lovar dock att publicera bevis, så snart som möjligt:-)

2 kommentarer:

Klockan 29 september, 2006 15:21 , Anonymous Anonym sa...

Ojoj! Tänk va han blivit stor!!!
Vår lilla bebis ligger i sin säng och sover just nu. Hemresan gick mycket bra lite gnäll bara. Skickar kort senare!

 
Klockan 29 september, 2006 19:45 , Blogger Camillas lockar sa...

Äntligen!!! Vad härligt :-) Nu kommer de ploppa fram i en rasande fart ska du se...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida