Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

måndag, september 25, 2006

Rulla e kul

Max har ju kunnat vända sig sedan han var lite drygt 4 månader. Dock är det en kunskap han inte har nyttjat särskilt mycket förrän igår. Nu rullas det hejvilt både hit och dit. Känner att nu är nog inte krypandet långt borta, så idag blir det ett besök i

  • Säkerhetsbutiken


  • Ska passa på när jag ändå besöker Kungsholmen för att ta en lunch med en "affärskontakt". Hmm affärskontakt lät knepigt, hur som helst en leverantör jag hade och göra med på jobbet. Eftersom han blev pappa ett par månader innan Max kom till världen, så är risken stor att vi pratar mera barn än jobb:-D

    Just nu ligger Max och sover, så jag ska sätta fart och jobba lite - inser att jag inte kan plocka ut lön utan att göra något - även om det vore skönt...

    3 kommentarer:

    Klockan 25 september, 2006 11:18 , Blogger Camillas lockar sa...

    Jag måste verkligen också se till att fixa alla säkerhetsprylar snart. Vill skriva upp på en lapp också alla viktiga telefonnr om nåt akut händer, blodigt, svälja nåt giftigt... sånt där man inte alls tänker ska hända. Ifall man får panik, menar jag. Och även hur man ska göra när han sätter nåt i halsen. Inte OM, utan NÄR, för det händer ju alla, har jag hört...!

     
    Klockan 26 september, 2006 21:25 , Anonymous Anonym sa...

    Nu kommer hon besservisser syrran men tips.
    Vi fick gå kurs med Friluftsfrämjandet det var en barn och olycksfalls kurs som Röda korset ordnade. Den är riktigt bra och man får bra information även öva på dockor det där med andning och om någon sätter något i halsen plus en massa andra saker.
    Do mordnar dom här kurserna för privatpersoner också.

     
    Klockan 27 september, 2006 22:58 , Blogger Camillas lockar sa...

    Tack för tipset!

     

    Skicka en kommentar

    Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

    << Startsida