Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, maj 09, 2007

Kors i taket

Förmiddagströttheten börjar sätta in, men vi har hunnit med en del nu innan..
Jag har klippt Max's naglar när han har varit vaken, både tå- & fingernaglar. Han tyckte till och med att det var lite roligt. Det är banne mig ett stort kors i taket - för det har aldrig inträffat tidigare:-)

Vad har hänt mer då - jo han har lärt sig klättra upp i soffan... ner går inte riktigt lika bra. Max tycker att det verkar smidigt att glida ner med huvudet före, men det tycker inte jag... Sedan har han lärt sig att öppna toadörren. Han är så rackarns lång min son. Hmm mer då, jo igår tog han 6 eller 7 steg, men det är inte riktigt så han gör det jämt precis.

Lite bilder på klätterapan:-)


4 kommentarer:

Klockan 09 maj, 2007 10:42 , Blogger Kajsa sa...

Hej hej, hoppas allt bra med er. Kul att Max börjar gå så smått. Om soffan så får du träna på att tydligt säga "baklänges" och vända honom varje gång han ska nedför någonting. Tillslut behöver du bara påminna med ordet (vänder sig då själv) och sen inte alls. Jag fick det tipsen av någon och Lydia lärde sig det på några dagar.

 
Klockan 09 maj, 2007 10:43 , Blogger Kajsa sa...

Förresten vad sägs om parken nästa vecka istället? Tisdag eller onsdag?

 
Klockan 09 maj, 2007 23:02 , Anonymous Anonym sa...

Jag är lite avis på Åsa som får träffa er i helgen. Vi ju gärna se Max när han går.

Kram

 
Klockan 10 maj, 2007 09:14 , Anonymous Anonym sa...

Jag kanske har tur att få se Max när han går. Skall åka upp till Åsa på söndag,man kan ju hoppas att de är kvar när jag kommer.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida