Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

torsdag, maj 03, 2007

Systra mi

Tycker att jag är dålig på att uppdatera bloggen. Och ja, till viss mån håller jag med, men tiden bara flyger iväg. Hon tyckte att Camilla var mycket bättre än mig, många små korta inlägg är roliga att läsa. Ja jo visst, men så är ju Camilla nästan ett proffs också.

Helgen spenderades i stugan. Max verkar älska att vara därute. Han kryper ut på altanen och tar med sig lite leksaker. Verkar tycka att det är helmysigt att kunna röra sig lite friare mellan ute och inne. Med den sista tidens alla varningssignaler om luften inne i Stockholm och Max hosta blir till och med jag ibland lite tveksam att bo där vi bor. Men det är bara temporära känslor och nu stundar ju snart det nya köket - vilket jag längtar ihjäl mig efter. Vi håller på att kolla lite priser med olika hantverkare och det verkar vara en riktig djungel. Den som jag uppfattade som seriös och förtroendeingivande är givetvis dyr så det förslår:-(

Idag har jag jobbat och när jag väl kom hem så blev Max heltokig. Hade energi som få och ville absolut inte sova. Detta trots att han hade sovit väldigt lite under dagen och lekt massor med Roger. Förstår inte riktigt var energin kommer ifrån. Bilder blir det snålt med idag, vid nästa uppdatering lovar jag att det kommer något.

Förresten så fick min kusin en liten flicka igår. Längtar efter att se bilder på det lilla pyret:-)

3 kommentarer:

Klockan 04 maj, 2007 11:07 , Anonymous Anonym sa...

tur för mig att du hade skrivit idag!!

 
Klockan 04 maj, 2007 12:26 , Anonymous Anonym sa...

Ha ha ja det är alltid kul att kolla om det finns något nytt.
Man blir ju helt enkelt beoende :)
Kram på er

 
Klockan 04 maj, 2007 16:40 , Anonymous Anonym sa...

Jag håller med föregående om att man blir beroende. Det är så roligt att läsa om Er alla tre, fast mest om Max förstås.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida