Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

torsdag, april 12, 2007

Nu kom jag på det...

.. det bästa (förutom resultatet) med graviditeten (alltså när jag väntade Max) måste otvetydigt ha varit att inte ha någon mens. Inte för att jag hade jättebekymmer med min graviditet, men jag kände inte heller hallelujakänslor över själva graviditeten - jag var mer nyfiken på resultatet. Blir jag gravid någon mer gång ska jag verkligen njuta av att inte ha den där månatliga pesten.

3 kommentarer:

Klockan 12 april, 2007 13:03 , Anonymous Anonym sa...

*skratt*

Tack för lunchsällskapet! Pussa på charmtrollet från mig.

 
Klockan 12 april, 2007 22:43 , Blogger Kajsa sa...

Håller helt med! Usch och blä, blir lika irriterad på den varje månad.

 
Klockan 13 april, 2007 10:11 , Blogger Camillas lockar sa...

Ja, bara mensen som ensam anledning är värd att bli gravid för igen...! Varför inte tre ungar till på raken så man får några mensfria år?!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida