Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, september 24, 2008

Lite ny layout...

Jag är verkligen inget proffs på html och fixa med bloggens utseende. Hade precis uppdaterat länklistan lite och tänkte att nu ska jag byta lite färger mm. Tog en ny standard mall och då varnades det för att vissa ändringar som jag gjort tidigare kunde försvinna - det stod dock inte vilka. Givetvis försvann alla länkar - men de orkar jag inte lägga in i kväll. Får bli någon annan dag när jag känner mig lite fixig.

1 kommentarer:

Klockan 29 september, 2008 12:15 , Anonymous Anonym sa...

Bara att säga till så hjälper jag dig =) KRAM

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida