Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, september 03, 2008

Skumt

I dag har jag både ett sjätte sinne och inte. Det började med att jag svarar i telefon "hej målarn" fast jag absolut inte visste vems nr det var. Dessutom så visste jag vad han skulle säga - fast jag egentligen inte kunde veta det. Observera att jag sa det innan han sagt det - att han kommer imorgon istället för idag.

Nästa skumma grej var att som nitiskt arbetande i bostadsrättsföreningen så bestämde jag mig för att ta mig i kragen och ringa efter hisservice - eftersom det står i hissen att besiktningen var giltig tom mars 08. Jag tänkte tanken även igår, men kom mig aldrig för att ringa. Hur som helst så ringde jag nyss och faktum var att de hade varit och gjort en inspektion igår! De hade dock inte satt upp någon ny klisterlapp - för besiktningen var inte godkänd.

2 kommentarer:

Klockan 04 september, 2008 12:41 , Anonymous Anonym sa...

Hej Gumman!
Inte visste jag att du hade den förmågan. Hoppas att allt är bra med er alla fyra.
Kramar
Mamma & mormor

 
Klockan 12 september, 2008 11:28 , Anonymous Anonym sa...

Hej.
Imorgon blir Max lillebror 1-månad.
Och han hade ökat både i vikt och längd. Många kramar åt mina små älsklingar Farmor och farfar.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida