Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

torsdag, februari 01, 2007

10 listan...

Läste inne hos Camilla om hennes behov och jag är väl rätt snarlik måste jag säga. Den enda punkten jag inte kan hålla med om är 3 barn till. Det har jag inte direkt någon önskan om. Möjligtvis ett till - om ett tag... I övrigt kanske min ordning ser något annorlunda ut, men här är min lista kring vad jag behöver:

1. Jobba undan lite grejer - har massor att presentera på torsdag i nästa vecka
2. Något kul att se fram emot
3. Sova
4. Sova
5. Sluta amma
6. Äta bättre mat
7. Träna
8. Minska godisintaget
9. Få ordning på allt som vi vill ändra och göra om i lägenheten
10. Nya kläder

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida