Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

söndag, januari 21, 2007

Hej mitt vinterland:-)

Åh vad mysigt det var att titta ut i morse och se hur snön har lagt sig som mjuk bomull över gatorna. Jag älskar snö och är så glad att den äntligen har kommit.

Hade inte Roger blivit så generad av att jag gör snöänglar (jag har testat förr med honom) så hade jag gjort det idag när vi gick på promenad. Nu valde vi istället att lägga fokus på Max. Han verkade gilla snön. Satt och sjöng på sitt eget lilla vis i vagnen och tittade med små tindrande ögon på snöklädda träd o bilar. Precis lagom tills vi kom till parken där vi tänkte att han skulle få tumla runt i snön så hade han somnat. Men eftersom den första riktiga snön bara kommer en gång, så gav vi oss inte. Han skulle helt enkelt väckas. Det första försöket gick sådär, men efter en liten stund verkade han så förnöjd. De nya skorna satt som en smäck och verkade inte bekomma honom.
Här är vårt lilla snötroll:-)



2 kommentarer:

Klockan 22 januari, 2007 11:58 , Anonymous Anonym sa...

Han var cool, Max alltså! Kul att ni kom förbi mässan!

 
Klockan 22 januari, 2007 22:45 , Blogger Camillas lockar sa...

Haha, Max ÄR cool! We miss U.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida