Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, januari 24, 2007

Premiärträning

Idag har Max varit på The little gym igen. Nu börjar vi på riktigt och ska gå hela vårterminen. Max var toppglad hela tiden och förälskade sig lite i lilla Felicias mamma. Kom inte så långt att vi presenterade oss för varandra, men Max tyckte nog att hon var jättefin. Hon hade den där lilla extra glimten i ögat och Max var inte sen att le sina allra vackraste leenden:-) Det var massor av barn där, uppåt 20 st - trots det var det oväntat lugnt. Alla var glada, busiga och ungefär i samma ålder. Max var dock yngst, men inte minst... Det blir nog kalaskul att gå dit i fortsättningen. Tills nästa gång ska vi öva lite på kullerbyttor och gå på tå, inte för att vi fick läxa utan för att vi vill - både Max och jag:-)

Fick lite oväntat besök idag från Anna som kom hem från Vietnam i morse. Hon var brun som en pepparkaka och jag kände mig lika vit som snön i jämförelse med henne. Lika mycket som jag är glad för att det faktiskt är vinter, kan jag inte låta bli att längta till solen och värmen. Hur som helst var det skoj att få lite besök och äta god blåbärspaj.

Efter att ha varit på "gymmet" blev det ny fika tillsammans med Ylva. Hon bjöd på alldeles fantastiskt goda vaniljknytten. Så det var allt tur att även jag hade rört lite på mig när jag jagade runt med Max på gymmet.

Inte har det blivit mycket jobb, men jag ska nog försöka mig på ett litet ryck under morgondagen.

Har inga nya bilder att bidra med just nu. Så det får bli en bildlös dag. Förresten jag har sett att tanden existerar, men att fota den verkar stört omöjligt...

2 kommentarer:

Klockan 25 januari, 2007 21:24 , Blogger Anette sa...

nej, det där med att fota första tanden verkar i stort sett vara omöjligt. jag kan glädja dig med att det blir bra mycket lättare sedan.

det där med gym låter onekligen intressant, tycker jag... med kullerbyttor och allt!!!

 
Klockan 26 januari, 2007 17:48 , Blogger Camillas lockar sa...

Måste öva Peo med det där, han är inte i närheten av att ens kunna nåt sånt. Men det går väl snabbt när de väl får in greppet :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida