Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

måndag, februari 12, 2007

Duktiga gissare;-)

Ja som många trodde så stämmer inte påståendet att "flera stycken trodde att jag var Therese Alshammar som bytte karriär". Faktum var dock att en tjej verkligen trodde att jag var hon. Hon frågade till och med om autograf... Dessutom har jag fått höra vid andra tillfällen att jag är lik henne. Men jag har väldigt svårt att förstå det precis som vissa av er andra.

Max och jag har världens monsterförkylning som aldrig verkar släppa taget om oss. Det hostas, rinns i näsan och ger dåligt humör till oss båda:-( Hoppas att den ger sig snart!

Igår blev det premiärpulkaåkning. Max verkade ganska förtjust -8 grader till trots. Bilder kommer senare.

5 kommentarer:

Klockan 12 februari, 2007 10:23 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Hoppas verkligen att förlylningen går över snart. Krama lilla gubben från Mormor

 
Klockan 12 februari, 2007 12:38 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Här kommer snoriga kramar från moster och kusin Ludvig.

 
Klockan 12 februari, 2007 18:16 , Anonymous Anonym sa...

pulkåkning låter onekligen spännande. så ni har såpass mycket snö där uppe? här är det idel gröna gräsmattor.

*massor med bacillfriakramar från oss*

 
Klockan 12 februari, 2007 21:27 , Blogger Camillas lockar sa...

Va, menar du att 2:an var sann?! Wow :-) Skruttigt värre med monsterförkylningen här med. Men det börjar sakteliga att bli bättre nu. Tror jag. Man ska väl inte ropa hej!

 
Klockan 13 februari, 2007 08:04 , Blogger greentova sa...

jaha så alla var sanna bara en som var lite överdriven :-)
jag tyckte det var riktigt coolt med GES!! att det var sant! *imponerad*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida