Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, maj 23, 2007

Än har han inte glömt

Det sägs att barn glömmer amning på tre dagar. Det är fel - åtminstone när det gäller Max. Har inte ammat sedan i fredags, men han är bra sugen. När han såg mig klä på mig blev han alldeles vild. Skulle upp i famnen och gjorde ett frontalangrepp mot bröstet. Nu fick han visserligen inget - men jag vet att han inte har glömt. Jag har inte heller glömt och kan känna en viss saknad. Det är lite speciellt att amma. Tror att jag överväldigas av att han börjar bli så stor och att jag börjar jobba heltid snart. Jag är givetvis jätteglad att Roger och Max ska få några härliga månader ihop, men jag känner viss sorg över att min tid är slut. Nu måste jag se till att göra min sista vecka som föräldraledig till något speciellt.... Tips är givetvis välkomna!

2 kommentarer:

Klockan 23 maj, 2007 13:00 , Anonymous Anonym sa...

Du kan ju komma hem till mig och gräva bort gräsmattan och lägga lite plattor till uteplatsen som vi villa ha :)

 
Klockan 23 maj, 2007 21:58 , Anonymous Anonym sa...

Inga tips utan bara lite hurrarop över att du är stark och duktig. Vi måste ses igen *jag ringer snart*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida