Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, maj 11, 2007

Nytt rekord

Idag har Max kommit till någon slags milstolpe. Återupprepade gånger så har han gått långt mer än 5-6 steg. Nu är det typ 15 steg som klaras av innan han kommer på sig själv att det är lite läskigt:-)
Han kanske blev inspirerad av sina kompisar som han träffade igår på Peos kalas. Det var fullt ös på 5 ungar. Både mammor och barn var tämligen slut efter ett par timmar:-)

5 kommentarer:

Klockan 13 maj, 2007 13:34 , Blogger Anette sa...

åhh, vad busigt och mysigt med så många barn på samma ställe. och vad roligt att alva och peo är födda på samma dag. nu säger det nog bara swisch innan max knatar på som om han aldrig gjort någon annat han med, ska du se.

 
Klockan 14 maj, 2007 23:04 , Blogger Camillas lockar sa...

Heja Max! Vi längtar efter dig!

 
Klockan 15 maj, 2007 15:47 , Anonymous Anonym sa...

WOW MAX, du är min förebild! Jag antar att du nu idag efter helgens övning, går runt alldeles själv och mamma får jaga dig! Jag ska också snart försöka gå, men borde nog lära mig krypa först =).

 
Klockan 18 maj, 2007 13:16 , Anonymous Anonym sa...

Jo jag skrev ju att Max skulle komma springande till mig i helgen som var. Och jag hade rätt!!! Han kutade på som en liten galning både lördag och söndag. Både efter kusiner och hund. Och pussar fick man oxå!!!
Ses i helgen igen gullunge

 
Klockan 18 maj, 2007 15:58 , Anonymous Anonym sa...

Grattis MAX på din namnsdag
det är ju ERIK idag
Många kramar o pussar
Farmor och farfar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida