Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

torsdag, maj 24, 2007

Trots & bestämd vilja

Han är envis till tusen sonen min. Ska göra som han själv vill, prompt. Nu har vi börjat säga "det är mamma/pappa som bestämmer" och då blir han allt lite paff. Ibland när det inte hjälper så kan det komma ett litet lätt morr från min sida och då blir Max nästan rädd. När Roger säger till honom på skarpen blir han också rädd, men sällan när jag gör det - så jag får väl helt enkelt morra istället;-) Alla sätt är bra utom de dåliga....

I eftermiddag ska vi leka med Peo & Camilla - det ska bli kul!

1 kommentarer:

Klockan 24 maj, 2007 22:25 , Blogger Camillas lockar sa...

Måndag lek i parken :-) Vi vill leka på tisdag och onsdag också!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida