Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

onsdag, februari 14, 2007

Glad hos dr

Igår tog jag Max och gick till doktorn. Hemma innan vi gick var han superarg på mig - ingenting jag gjorde var bra. När vi kom till vårdcentralen var precis allt kul. Roligast var nog när dr skulle lyssna på lungorna från ryggen. Då ville Max leka tittut:-) Dr tyckte att jag kunde glädjas åt min glada lilla sjukling.... Hur som helst så sa han att det gick några riktigt elaka virus just nu och att vi förmodligen haft ett av dem. Vi fick lite Ventoline för att se om rosslet i luftvägarna släpper, men annars var det bara att vänta ut viruset.
Tänkte faktiskt gå till little gym idag - han verkar så pass bra nu. Det blir säkert poppis - det är någon som längtar ut i sociala sammanhang.
Utlovade ju en bild från pulkaåkningen. Håll tillgodo!

3 kommentarer:

Klockan 14 februari, 2007 12:16 , Anonymous Anonym sa...

oj, vad mysigt det ser ut med pulkåkning. själv hyser jag allt mitt hopp, till påsken - eftersom detta sportlovet inte verkar ge mycket för skidåkning eller andra snöinspirerade utomhuslekar.

läskigt med alla dessa virus och rossliga halsar. Alva hostar fortfarande, men verkar i övrigt må fint. i varje fall har hon energi till 1000.

 
Klockan 14 februari, 2007 12:53 , Anonymous Anonym sa...

Hej svejs hoppas att ventolinen hjälper, kramar från den gama mostern

 
Klockan 15 februari, 2007 09:07 , Blogger Kajsa sa...

Stackare, hoppas verkligen att viruset släpper er snart!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida