Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, mars 23, 2007

Snart födelsedag

Jag har fått lite frågor vad Max önskar sig till sin födelsedag, men inte riktigt haft några bra svar. Nu har jag i varje fall plitat ner en liten lista på sån't som kan vara bra...

* Pekböcker (inplastade - bit / slit vänliga)
* Tecknade DVD filmer passande för coola killar som Max;-)
* CD-skivor med roliga ramsor eller barnlåtar
* Kläder i kuliga varianter och färger (stl. 86)
* Gummistövlar (stl. 25 gissar jag - ej mätt)
* Häftiga skor (stl 25 gissar jag - ej mätt)
* Regnkläder (stl. 86)
* Jättestora kritor
* Garage med lite roliga funktioner
* Bondgård med smådjur

5 kommentarer:

Klockan 23 mars, 2007 22:11 , Blogger Camillas lockar sa...

Grym lista! Nu fick jag lite fler uppslag för egen räkning :-)
Och du - tack för bubblet! Det lever jag på ett tag.

 
Klockan 24 mars, 2007 09:35 , Blogger Unknown sa...

Hittat hit från Camilla (pekar uppåt). Bara en liten kommentar angående skostorleken; min tös som är 3,5 år har just nu storlek 26... kan din kille verkligen redan ha 25? Fast han kanske är en riktig bigfoot? ;-)

Trevlig sida, jag återvänder säkert! Camilla och jag har en tendens att hamna på samma sidor nämligen! :-D

 
Klockan 24 mars, 2007 09:45 , Anonymous Anonym sa...

Hej syrran! Jag tycker att du ska gå till en skoaffär och få hjälp med att mäta Max fötter. Bara så att det blir rätt storlek om nu nån vill köpa skor eller stövlar. Nu låter jag som en sån där präcktig morsa. Men det är jätte viktigt att det blir rätt med skorna när han börjar gå i dem.
Kram på er!

 
Klockan 24 mars, 2007 10:02 , Blogger Linda sa...

Jag vet att Max fossingar är stora. Strl 22-23 är för smått och 24 är alldeles lagom just nu. Problemet med Max är att han har höga vrister och inte kommer i vilka pjucks som helst. Och ja, givetvis ska jag mäta upp fötterna. Men strl har ju också en tendens till att variera mellan olika märken. Mamma vet bäst:-)

 
Klockan 24 mars, 2007 19:30 , Anonymous Anonym sa...

Ja du är ju också en präktig morsa:-p

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida