Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

tisdag, maj 29, 2007

Lilla björn

Sedan i fredags så går Max på riktigt. Han har blivit väsentligt stadigare - fixar vändningar - böja sig ner och plocka upp något mm. Han är världens sötaste när han stapplar omkring. Både Roger och jag tycker att han påminner om dessa björnar lite grand:-) Är de inte söta så säg!

De senaste dagarna har han dessutom lärt sig en hel del annat. Vad sägs om;
- knäppa upp mammas skjorta
- skruva upp lock på drickyoghurt
- få pusselbitar på plats

Duktig pojke!

3 kommentarer:

Klockan 29 maj, 2007 16:46 , Anonymous Anonym sa...

Han är helt klart en riktig liten stjärna. Visst påminner björnarna om Max. Tänk att han är så duktig jag undrar om han kan ha fått sina talanger av mormor eller ......

 
Klockan 29 maj, 2007 20:08 , Anonymous Anonym sa...

Hehe mormors talanger :)
Jag kan tänka mig att han ser ut som den lilla bjärnen som står upp.
Dom var ju för söta.

 
Klockan 30 maj, 2007 19:15 , Blogger Camillas lockar sa...

Vad stora de blivit killarna... *snyftar* Heja Max som går nu!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida