Mammabubblan x 2

Bloggen började mitt i mammabubblan runt Max och nu har den tagit lite ny fart sedan lillebror Erik kom till världen.

fredag, februari 16, 2007

Den lilla vilden

Max är totalvild:-) Han klättrar upp på soffbordet, springer så fort man håller i hans händer, vill leka tittut mest hela tiden, har små blåmärken under knäna för att han kryper runt i ilfart....
Puh.... det kräver en uppmärksam mamma (puh är förövrigt Max nya favoritord - han skrattar så han kiknar när han hör det). Försöker jobba en del samtidigt då jag ska presentera vad jag gjort det senaste halvåret för den sk marknadsledningen på jobbet idag... Hua - men det ska väl gå bra antar jag.

Förkylningen är nästan borta, men lite då och då rosslar det rejält i lillemans luftvägar. Jag känner mig hängig och snorig om mornarna, men det är väl sista rycket från de illasinnade bacilluskerna.

I eftermiddag bär det av hem till mormor och morfar. Både de och Max längtar nog efter att träffas.

2 kommentarer:

Klockan 16 februari, 2007 20:02 , Blogger Camillas lockar sa...

Hihi, ja, Peo är lite mer sengångar-aktig i sitt sätt, låter ju som att det är grymt skönt när jag hör hur Max är ;-) Hoppas presentationen gick bra!!!! Vi tänker vara friska nästa vecka. Leka lite?

 
Klockan 17 februari, 2007 14:50 , Blogger Anette sa...

*skrattar glatt* precis så har vi det just nu också. liten är helt vild. och det är nästan så man sitter och räknar minuterna tills det lilla livet somnar på kvällarna ibland. men visst är det kul!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida